smoothiebowl

Jag måste bara berätta om en frukost jag hade för några veckor sedan - smoothiebowl! Ni har säkert sett det lite här och var på sociala medier och det är förståeligt för det är så gott! I min familj har vi i flera år mixat och druckit ganska flitigt med smoothies och det är så konstigt egentligen, att äta samma sak fast med sked kan göra så stor skillnad. 
 
I den här, om jag inte minns fel, hade jag blåbär, hallon, en halv banan, lite yoghurt samt lite juice. Det är egentligen bara att ta lite av vad en har hemma och tycker om och mixa ihop! Det enda en ska tänka på, jämfört när en gör en vanlig smoothie, är väl att ta lite mindre vätska så att den blir lite tjockare. Toppa sedan med frukt, bär, nötter, frön eller kanske müsli och njut!
 
Måste även passa på att visa upp mina två små citronplantor som har börjat växa till sig, så fina!
 
Upp