ett skepp kommer lastat med.. pannkakor!

Idag var det första dagen på min lediga vecka och det tyckte jag skulle firas med pannkaksfrukost. Mycket värt det, tycker jag! Jag ska försöka njuta och leva så mycket det bara går den här veckan och försöka ta vara på tiden för nästa vecka, ja då börjar jag studera. Jag har inte hunnit reflektera så mycket över det egentligen men jag är förväntansfull och lite pirrig! 
#1 - - Sandra Leone:

Sv: Förlåt att du får svar såhär i elfte timmen men kanske hinner du kika igenom några av tipsen och om inte annat spara dem till nästa vistelse. Vädret ska bli ganska kass tyvärr men då är muséer det bästa jag vet att lägga tid på. Kolla in Röhsska och Konstmuseet, de har bäst utställningar och ligger nära varandra och området runt omkring har mycket fin arkitektur om vädret tillåter kan ni kika på den.
Kul att du tänkt på beijing8! Om ni vill ha lite lättare lunch har jag hört att Kafé Magasinet har drömmiga surdegssmörgåsar och är ni fikasugna så promenera längs kanalen, förbi Feskekörkan, över bron till Haga där finns de bästa fiken och den mysigaste miljön. Till middag; om ni gillar indiskt så är Tre Indier min favorit. Hoppas att ni får det fint i Göteborg!
Kram!

Upp